content top

פורום דיאטה

ברוך הבא אורח 

הצג / הסתר כותרת

שלום אורח, פירסום בפורום זה מחייב הרשמה.





דפים: [1]
מחבר הנושא:הרזיה מהירה
אורח
Newbie
הודעות: 4
הודעה הרזיה מהירה
ב: August 29, 2012, 23:48

שלום רב,
רציתי לשאול, האם כל הסיפורים מאחורי כדורי הרזיה מהירה, או מוצרים בחנויות טבע למיניהם שמבטיחים זאת, הינם נכונים. אני מאוד סקפטי ברוב המקרים ומאמין בעיקר בעבודה קשה, תזונה נכונה ופעילות גופנית.
כמובן שכל אחד היה רוצה להרזות כמה שיותר מהר, אך באחרונה די נתקעתי במשקל, האם יש לכם עצות בנושא הזה?

אורח
Beginner
הודעות: 38
הודעה Re: הרזיה מהירה
ב: August 30, 2012, 09:10

משה שלום,
אני שמחה לשמוע כי אתה מאמין בעבודה קשה – זו הדרך הנכונה להצלחה, גם בדיאטה ובכלל בחיים. חשוב לזכור כי אין קיצורי דרך וכל הכדורים למיניהם לרוב מתגלים כלא בריאים ומסכנים את הגוף לשווא. מומלץ לגשת לייעוץ מקצועי שיבנה לך תפריט נכון ויסייע לך לרדת במשקל בצורה הטובה ביותר.

אורח
Newbie
הודעות: 4
הודעה Re: הרזיה מהירה
ב: August 30, 2012, 22:48

היי דורית,
תודה רבה על תשובתך. אני לרוב כפי שציינתי נרתע מאוד מהכדורים הללו לאחר שחברים דיווחי כבר על תוצאות לא מחמיאות וכל מי שניסה דיאטה מהירה באמצעותם התאכזב די מהר. באשר לייעוץ המקצועי, האם דיאטנית תדע לעלות על דברים שעשויים לעכב ירידה במשקל, שכן קרה הרבה פעמים שהגעתי למשקל כלשהו ונתקעתי בו...

אורח
Beginner
הודעות: 38
הודעה Re: הרזיה מהירה
ב: September 3, 2012, 08:54

משה שלום,
כמובן שדיאטנית קלינית מקצועית תוכל לבדוק עיכוב של ירידה במשקל ואת הסיבות לעיכוב הזה – זהו התפקיד שלה. לכן מומלץ לבצע דיאטות בעזרת בעל מקצוע כמו דיאטנית ולא על פי תפריטים לא בטוחים אותם אתה מוצא ברשת האינטרנט, תפריטים מסוכנים ולא בריאים כלל וכלל אשר יכולים לגרום לך לבעיות רבות.

דפים: [1]
Mingle Forum by cartpauj
גירסה: 1.0.33.2 ; הדף נטען ב: 0.039 שניות.