content top

אודות דיאטת קפה ירוק

קפה נחשב למשקה הפופולארי ביותר בעולם. עובדה זו נכונה מזה שנים אך בתקופה האחרונה הפכו צרכני הקפה בארץ להרבה יותר מתוחכמים. במקום סתם קפה נמס או קפה שחור מסוג "בוץ" אנו אוהבים את המשקה שלנו על בסיס קפסולות קפה. כאשר שותים את המשקה הנמרץ הזה במידה נהנים מסגולות טובות רבות. למשל, ידוע כי שתיה של כוס אחת מהמשקה הזה לפני פעילות גופנית משפרת את הביצועים ואפילו מזרזת את השריפה של הקלוריות. ואם כבר מזכירים את עניין הקלוריות, מסתבר כי ניתן לשלב קפה כחלק מדיאטה מצוינת. בחו"ל מדובר בטרנד של ממש וגם בארץ, דיאטת הקפה הירוק ממשיכה לצבור תאוצה.

כמה כוסות צריך לשתות?

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם שומעים על הקפה הירוק, בעיקר בהקשר של הדיאטה, תרצו בוודאי לשאול כמה כוסות קפה צריך לשתות כדי להרזות. אז קודם כל, חשוב שתדעו כי לא מדובר על קפסולות קפה וגם לא באבקה נמסה שממנה תכינו לעצמכם משקה שיהפוך אתכם לרזים. הדיאטה מבוססת על כדורים שההרכב העיקרי שלהם הינו קפה ירוק. הסיבה שבגינה לא נהוג להכין קפה לשתייה נובעת מכך שהוא פשוט לא יהיה טעים כמו שאתם רגילים. כמו כן, הרכב כמוסות הדיאטה כולל חומרים נוספים, טבעיים, שנועדו להשיג תוצאות מכסימליות.

האם הקפה הירוק הוא קפה אמיתי

אחרי שראינו שאת הקפה הירוק למטרת דיאטה אנו לא שותים כדאי להבין אם זה באמת קפה. נתקלנו בשאלה הזאת לא אחת, כאשר ההנחה המקובלת היא שזהו סוג אקזוטי של הקפה המוכר לנו. למעשה, כדאי לזכור כי הקפה שאנו שותים מבוסס על פולי קפה שעוברים תהליך מוקפד של עיבוד, ייבוש וקליה. הקפה הירוק הוא למעשה אותו המקור של קפסולות קפה שאנו כל כך אוהבים. לפני שמעבדים את הפולים הם ירקרקים ולא חומים. אם כן, מדובר בקפה הרגיל אלא שהוא איננו מעובד וקלוי. בדומה להרבה מוצרי מזון בריאות שהם למעשה מזון פחות מעובד (ולעיתים כלל לא מעובד) גם כאן, המוצר הבלתי קלוי ומעובד שומר על ערכים ומרכיבים פעילים שמשפיעים על הפיזיולוגיה שלנו. צמח הקפה עשיר בחומרים התורמים לבריאות. למשל, נוגדי חמצון טבעיים. המחקר גילה כי קיים גם אפקט ברור של שריפת שומנים וזירוז חילוף החומרים.

קפה ירוק ומרגישים שבעים

הקפה הירוק מכיל הרכב נאה של סיבים, אשר גם להם תרומה מכרעת להשגת אפקט ארוך טווח של הרזיה. הסיבים יודעים לספוח אליהם מים ותוך כדי כך הם יוצרים הרגשה של מלאות, שובע לזמן ארוך. ולא רק הרגשה של שובע מקבלים מצריכת הקפה הירוק. בנוסף, נהנים מתכולה של מינרלים כדוגמת אשלגן וסידן. אז אם חשבתם שקפה גם יגרום לכם להרגיש יותר נמרצים ובכך גם לרזות, תקבלו גם עוד שפע יתרונות ברורים.

עד כמה מהר אוכל לרזות

את צריכת הקפה הירוק מומלץ מאוד לשלב בהרגלי תזונה נכונה. אין לעבור על המינון המומלץ ואפשר בהחלט לרזות גם ללא פעילות גופנית מאומצת. עם זאת, אם תקפידו על הליכה של פעמים שלוש בשבוע או תבצעו כל פעילות גופנית מתונה אחרת, כטוב בעיניכם, תצליחו להוריד במשקל אפילו מהר יותר.

השאלה עד כמה מהירה הירידה במשקל מחייבת אותנו לתת את הדעת על כמה דברים. למשל, הירידה במשקל תלויה במשקל ההתחלתי וכמובן גם בקצב השונה של חילוף החומרים המאפיין כל אחד ואחת מאיתנו. בממוצע, ניתן בהחלט להשיל 3 ק"ג ואפילו כפול מזה בתוך חודש. זהו קצב נכון, בריא והגיוני.

468 ad

Comments are closed.