content top

פורום דיאטה

ברוך הבא אורח 

הצג / הסתר כותרת

שלום אורח, פירסום בפורום זה מחייב הרשמה.





דפים: [1]
מחבר הנושא:סוגי דיאטות
אורח
Newbie
הודעות: 4
הודעה סוגי דיאטות
ב: August 28, 2012, 01:52

לרגל חתונה של אחי אני מעוניינת לרדת כ שבעה קילוגרמים בזמן קצר של כחודשיים על מנת להיכנס כמו שצריך לשמלה שאני רוצה לרכוש. ראיתי באינטרנט מיני דיאטות בזק אשר מבטיחות ירידה משמעותית במשקל בזמן קצר יחסית כמו דיאטת כרוב, דיאטת אורז וכדומה. האם אתם ממליצים על דיאטות הבזק על מנת לרדת מהר במשקל ואיזו דיאטה היא הכי מומלצת להשגת המטרה?

אורח
Beginner
הודעות: 38
הודעה Re: סוגי דיאטות
ב: August 29, 2012, 08:48

יפית שלום,
דיאטות בזק אשר מבטיחות להיות דיאטה מהירה מאוד אלו דיאטות מסוכנות ולא בריאות כלל. אולי תרזי כתוצאה מדיאטה שכזו אך זה יהיה תוך הרעבה עצמית ותוך סיכון משמעותי לבריאות שלך. מוטב לפנות אל דיאטנית קלינית שתעניק לך תפריט דיאטה בריא איתו תוכלי לרזות בצורה אינטנסיבית אך הוא ירכיב את כל אבות המזון ולא יפגע בבריאותך.

אורח
Newbie
הודעות: 4
הודעה Re: סוגי דיאטות
ב: August 30, 2012, 00:49

שאלה נוספת: האם בפנייה לדיאטנית אוכל לקבל תפריט דיאטה מגוון מכיוון שרוב הפעמים בהם עשיתי דיאטה נתקלתי בבעיה של שעמום מהיר מאוד מתפריט שנמשך מעל לשבועיים ולכן אני חושבת שאני צריכה גיוון. האם דיאטנית תוכל לרשום לי תפריט לכל שבוע מחדש או שעליי להרכיב לעצמי את התפריט של הדיאטה לאחר ביקור אצל הדיאטנית?

אורח
Beginner
הודעות: 38
הודעה Re: סוגי דיאטות
ב: August 30, 2012, 09:11

יפית שלום,
היתרון הגדול בפניה אל דיאטנית קלינית הוא שהיא מעניקה לך תפריט המתאים לדברים שאת אוהבת ותפריט המתאים לאורח החיים שלך. לכן, בפניה אל הדיאטנית ספרי לה על שגרת היום שלך ועל הרצון לגיוון והיא כבר תעניק לך את התפריט הנכון לך, זה שבזכותו תוכלי להחזיק מעמד זמן רב.

דפים: [1]
Mingle Forum by cartpauj
גירסה: 1.0.33.2 ; הדף נטען ב: 0.049 שניות.