content top

מסחטת מיץ שתעשה לכם חיים בריאים

קצב החיים המודרני מכתיב לנו אורח חיים אינטנסיבי במיוחד, וזה משפיע בין היתר גם על התזונה שלנו. אנו אמנם חותרים כל העת לאיכות גבוהה יותר של אורח חיים, אבל באופן פרדוקסלי, לעיתים מרוץ העכברים גובה מאתנו מחיר גבוה שמתבטא גם בבריאות שלנו. לא תמיד יש לנו זמן לאכול בריא ונכון, ויש לכך השלכות – הן לטווח הקצר והן לטווח הארוך. אז מה ניתן לעשות? תתפלאו – אבל יש פתרון והוא יעיל ופשוט להפליא: מסחטת מיץ איכותית יכולה להעניק לכם את כל הוויטמינים שאתם צריכים ולא הספקתם לצרוך במהלך היום.

מסחטת מיץ לחיים בריאים יותר

כל מה שאתם צריכים זה את המכשיר הנכון שינגיש לכם את מלאכת סחיטת המיץ בצורה הטובה והיעילה ביותר – ואתם על דרך המלך. מסחטת מיצים טובה היא כזו שתאפשר לכם לסחוט את הפירות שלכם בצורה המהירה והקלה ביותר מבלי לשבור את הידיים, ומבלי טרחה מיותרת. איכות של מסחטת מיציםמודדים גם בקלות הניקוי שהיא מצריכה, ובעמידות החומר שלה לאורך זמן.

חברת OIG-מוצרי חשמל איכותיים, מספקת מגוון רחב של מסחטות מיץ, כולל מסחטות למיצים קשים, באיכות בלתי מתפשרת ובמחירים שווים לכל כיס.

מסחטה מומלצת היא מסחטת מיצים קשים שמאפשרת סחיטה קלה ואיכותית של פירות וירקות קשים כגון: תפוחים, גזר, סלרי, קולרבי ועוד. חבל לפספס ויטמינים חיוניים רק בגלל שהפירות שנושאים אותם קשים ומחוספסים!

כל תזונאי יגיד לכם שפירות וירקות קשים מפוצצים בוויטמינים יעילים לגופנו. אז מה יותר פשוט מלהשתמש במסחטת מיץ שתוציא אותם בצורה הקלה ביותר? המיצים מועילים גם לקיבה, ומאפשרים לה לקבל את כל הוויטמינים בצורה הגולמית והטהורה שלהם, מבלי להפעיל מאמץ מיוחד בעיכול (מומלץ גם עבור אנשים חולים או עם מערכת עיכול עצלה).

מסחטת מיץ יעילה גם עבור ביצוע ניקוי מיצים.  כיום אתם ממש לא חייבים ללכת לחוות בריאות ולשלם הון תועפות על סשן ניקוי רעלים במיצים – היום אתם יכולים לעשות את זה בעצמכם בבית בעלות מינימלית!

מנה מומלצת לשמירה על אורח חיים בריא היא מיץ עשב חיטה. מנה כזו תעניק לנו מגוון רב של ויטמינים כגון: ויטמין C לחיזוק המערכת החיסונית, ויטמין E לשמירה על גמישות העור, חומצות אמינו, סידן לחיזוק מערכת השלד, ועוד ויטמינים רבים אחרים.

מעבר לוויטמינים חיוניים, כל מומחה יגיד לכם כי שתיית מיצים הוא אקט יעיל ופופולארי ביותר לניקוי הגוף. במהלך אורח החיים המודרני, הגוף שלנו נחשף לצערנו ללא מעט סוגי רעלים, כגון: פיח מכוניות, עשן, קרינה, כימיקלים, ועוד חומרים מזיקים אחרים, שאת חלקם אנחנו אפילו לא רואים ולא מבחינים בהם. מבחינה זו, למיץ עשב חיטה יש יתרון בכך שהוא מסוגל לבצע פעולות לניקיון הגוף שלנו, הן באיברים הפנימיים והן בדבר הכי בולט: עור הפנים.

468 ad

Comments are closed.