content top

ירידה במשקל דורשת שינוי באורח החיים שלכם

אין ספק שאחד מהדברים שמטרידים את רוב האנשים במהלך תקופות שונות בחיים זו שאלת המשקל שלהם, כי מי מאיתנו לא היה רוצה לאבד כמה קילוגרמים? עם זאת, לא קל לעשות דיאטה, ולכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם תוהים איך להתמודד עם המשימה המורכבת הזאת. יש הרבה מאוד סוגים של דיאטות שאנשים נוהגים לנסות וחלק מהן קיצוניות ביותר. יש מי שעושה דיאטה ללא פחמימות ואילו אחרים אוכלים רק מאכל מסוים לאורך חודשים ארוכים. כדאי לדעת שבסופו של דבר כל השיטות האלה לא מספיק טובות כי לא קל להימנע ממאכלים שונים. יתרה מכך, זה שתעשו דיאטה קיצונית לתקופה קצרה זה לא מה שבאמת יגרום לכם לשינוי שעליו אתם חולמים, ולכן כדאי לחשוב על אופציה אחרת.

התמדה ושינוי אמיתי בחיים

המפתח לדיאטה מוצלחת, כזאת שלא רק תעזור לכם לרדת הרבה במשקל אלא גם תעזור לכם להתרגל למשקל החדש, הוא לעשות זאת בצורה מתונה. רק אם יהיה לכם תפריט דיאטה הגיוני אתם תוכלו להתמיד בו, להחזיק מעמד וגם ליהנות מהתוצאות לאורך שנים. זו לא באמת חוכמה לעשות דיאטה קיצונית, לרדת עשרים קילו ואז להעלות אותם תוך זמן קצר. החוכמה האמיתית היא להוריד את כל המשקל העודף שלכם אך גם להחזיק מעמד אחר כך במשקל החדש לאורך שנים ארוכות. המחקרים בנושא והניסיון מוכיחים שרק כשעושים דיאטה מתונה עם תפריט שכולל את כל אבות המתון אפשר לצפות לתוצאות טובות באמת. ירידה במשקל זה לא משהו שרק אתם מתמודדים איתו ולכן כדאי לקרוא מחקרים בנושא ואף להתייעץ עם מי שכבר הצליח במשימה הזאת.

שינויים נוספים שיוכלו לעזור לכם בתהליך

על מנת שתוכלו להחזיק מעמד במשקל החדש, ליהנות ממנו ולא להעלות שוב למשקל ההתחלתי שלכם, כדאי יהיה לעשות שינוי מעמיק יותר. כלומר, מעבר לעובדה שמומלץ מאוד לעשות דיאטה מתונה, חשוב גם לשלב פעילות גופנית ושתייה מרובה. כל השיטות האלה מוכיחות את עצמן בכל פעם מחדש ולכן זה לא מפתיע שתמיד כשמדברים על דיאטה אמיתית מדברים על שינוי מחשבתי. כדאי לדעת שאתם לא באמת צריכים להתמודד עם המשימה הזאת לבד כי אתם יכולים לקחת חלק בקבוצות דיאטה, לפנות אל דיאטנית מומחית או לכל יועץ אחר שעוסק בתחום. כל היועצים אומנם לא יעשו את העבודה במקומכם, אך הם בהחלט יוכלו ללוות אתכם בתהליך עד שתצליחו בו. כדאי לדעת שמדובר על תהליך ארוך ועד על ״זבנג וגמרנו״, כך שמומלץ שתכינו את עצמכם לעניין. זה יגזול מכם זמן, תשומת לב ומחשבה, אך אתם יכולים להיות בטוחים שזה הדבר הנכון לעשות. רק כך תוכלו לדעת שאתם עושים לגוף שלכם את הטוב ביותר כי לרדת במשקל זה לא רק עניין של הופעה חיצונית אלא גם של בריאות.

468 ad

Comments are closed.