content top

קייטרינג לאירוע קטן

בשנים האחרונות הולכת ועולה המודעות לחשיבותו של מזון איכות בריאותי הכולל אחוזי שומן נמוכים וערך קלורי מצומצם. ניכר כי התרבות הישראלית מפנימה גם היא את חשיבות השמירה על הבריאות ומתאימה לאירועים קטנים את המנות המדוגמות והאסתטיות לדרישות דיאטטיות ומותאמות של שומרי הבריאות בישראל. בין מגוון סוגי המנות המוגשות במסגרת קייטרינג לאירוע קטן ניתן למצוא מזון דיאטטי דל בקלוריות, מזון ללא גלוטן וכן מנות מיוחדות ללא סוכר. המבחר הינו עצום והופך כל אירוע לחגיגה בריאה.

כיום, כבר לא מדובר במזון נישתי או טרנד חולף. קהילות ברחבי הארץ כולה וחובבי קולינריה מכל פלחי האוכלוסיה מבינים את החשיבות שבאכילת מזון בעל ערך קלורי מדוד, הימנעות ממאכלים שמנים במיוחד ושמירה על ערכים תזונתיים גבוהים במזון הנבחר. בהתאמה לאופיים של אירועים קטנים, הקייטרינג הבריא והדיאטטי מוכן ומוגש ברמה הגבוהה ביותר ועל פי בקשות המזמינים. כך, ניתן ליהנות ממגוון יתרונות של בריאות ומנות דיאטטיות לאירועים קטנים.

השקעה בכל מנה            

בשל היקף ההזמנה, זוכה כל מנה ליחס אישי ולהשקעה אולטימטיבית. כך, כל אחת מהמנות המוגשות בקייטרינג במסגרת אירוע קטן הינה מנה בעלת טעמים מפנקים, ייחודיים ועשירים. כל אחת מהמנות המוגשות שומרת על ערך קלורי מדוד, אחוזי שומן ידועים מראש ויכולת שליטה מרבית באבות המזון המצויים בכל אחת מהמנות. תודות להשקעה האישית, כל מנה הינה בעלת מראה אסתטי המושך את העיניים ועושה חשק לאכול – בלי לחשוש מהקלוריות.

טריות מקסימלית

המנות המיוצרות לקייטרינג באירועים קטנים שומרות על טריות מרבית תודות להיותן מוכנות ממש לפני ההגשה. בשל ההשקעה בכל אחת מהמנות, הטריות מאפשרת להגן על הויטמינים הרבים המוצעים בכל אחת מהן ולהציע לגוף את כל מה שהוא זקוק לו – גם במנות המפנקות ביותר. בלי להתפשר על טעם, על איכות או טריות.

אסתטיקה שאין שנייה לה

תודות להשקעה במנות, כל אחת מקבלת מראה מושך ומפתה. מזון דיאטטי בעבור קייטרינג לאירועים קטנים כבר אינו חייב להסתכם בכמה פירות וירקות. כיום יכולים שוחרי הבריאות ליהנות ממנות עשירות, מגוונות ויפהפיות להפליא.

468 ad

Comments are closed.