content top

כיצד להכין מנות דיאטטיות בעזרת בלנדר?

כשאנחנו מצליחים לארגן ולתכנן מראש את הארוחות שלנו, סיכויי ההצלחה שלנו לשמור על הדיאטה לאורך זמן, גבוהים הרבה יותר. לכן, הרבה אנשים נוטים להכין את הארוחות שלהם למהלך היום ואפילו השבוע, מראש. ואמנם זה יכול להיות אידיאלי ביותר לקוות שתמיד יהיה לנו זמן עודף על מנת לתכנן ולהכין את כל הארוחות שלנו, אבל רובנו יודעים שהמציאות – לא תמיד עומדת בקו אחד עם הציפיות.

לפעמים אנחנו זקוקים לפתרון שמצד אחד יהיה בריא ודיאטטי, ומצד שני – יחסוך לנו זמן יקר. ובדיוק על מנת לענות על הצורך הזה – ישנו מגוון רחב של שייקים שאפשר להכין במהרה, מבלי להתפשר על הבריאות והדבר המרכזי היחיד לו תזדקקו על מנת להכין את השייקים האלו, זה בלנדר נינג'ה. אז אילו שייקים ניתן להכין בקלות בבלנדר? ריכזנו עבורכם כמה רעיונות.

שייק ירוק – מנקה אתכם בפנים

השייקים הירוקים נחשבים למעין תרופה טבעית, שיכולה לא רק לעזור לנו לשמור על הדיאטה, אלא גם על הבריאות. מדובר למעשה בשילוב בין עלים ירוקים (פטרוזיליה, חסה, כוסברה וכדומה), עם מגוון ירקות שונים, כמו: מלפפון, קישוא או כל ירק אחר שעולה על דעתכם. הדבר המהותי ביותר שחשוב להבין על השייקים הירוקים הוא, שערכם התזונתי גבוה ועשיר בברזל, סידן, מגנזיום מינרלים ואין ספור ויטמינים הבריאים לגוף שלנו, שגם עוזרים לנו על הדרך לחזק את המערכת החיסונית שלנו. השייק הירוק הוא ללא ספק פתרון טעים, בריא ומשביע,  שמהשינויים שהוא גורם בגופכם – לא תוכלו להתעלם.

שייקים לארוחת בוקר – חמש דקות בריאות במיוחד

ארוחת הבוקר היא הארוחה החשובה ביותר ביום. היא זו שדואגת למלא אותנו באנרגיות, שיכולות להישאר אתנו עד ארוחת הצהריים ואפילו מעבר לכך. אבל בבוקר, רובנו טרודים, לחוצים וממהרים ולכן, לא לכולם יש זמן לשבת בשקט ובשלווה ולאכול ארוחת בוקר מזינה. אבל כן יש לנו את האפשרות – להכין שייקים טעימים ועשירים במיוחד בוויטמינים לארוחת הבוקר שלנו. בשיק ארוחת הבוקר שלכם ניתן לשלב פירות, ירקות, אגוזים, חלב סויה וכל מיני סוגי התבלינים שתרצו. כל מה שצריך זה חמש דקות בבוקר – ויש לכם ארוחה משביעה ועשירה בחלבון, סיבים ושלל ויטמינים חיוניים.

שייק לפני האימון

היום כבר ידוע שלא ניתן לערוך דיאטה רצינית שתוביל לתוצאות מבלי לשלב פעילות גופנית על הדרך. יצאתם מהעבודה או הגעתם הביתה ואתם מנסים לשכנע את עצמכם לצאת להליכה או ללכת למכון הכושר? הגיע הזמן להכין איזה שייק נחמד לפני האימון. כזה שבהחלט יכול להזרים לכם אנרגיות חדשות בגוף. אפשר לשלב בין פירות יער, יוגורטים, חלב (דל שומן כמובן), תמרים וכל הדברים שמגיעים ממשפחת המאכלים הזו. אחרי שתשתו את השייק – אנחנו בטוחים שכבר לא תוכלו לחכות כדי להתחיל להתאמן.

אין לכם בלנדר נינג'ה? רוצים להתחיל להכין שייקים טעימים, בריאים ומשביעים? אז למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר עוד היום!

468 ad

Comments are closed.