content top

דיאטות בשילוב מיצים טבעיים ממסחטות

אחת הבעיות הנפוצות בעולם המודרני ובשנים האחרונות זו הבעיה הקשורה באורח חיינו והשאיפה לקיים אורח חיים בריא ויפה היא מטרה אינדיבידואלית אליה כל אחד ואחת שואפים. זה מתחיל במראה שלנו ובתזונה בעיקר. בעבר הרחוק המיתוס כי גוף שמן – זה יפה, עברה מהעולם. רזון וחיטוב כיום היא מטרה חובקת נשים וגברים כאחד ולזה יש מחיר – דיאטה!

רבים לא יודעים אבל המילה דיאטה מקורה בלועזית תזונה. אך בשנים האחרונות המילה דיאטה נתפסת כהורדה במשקל. חשוב לדייק ולהבין כי דיאטה להורדה במשקל כמוה כהחלת תזונה נכונה ובריאה לגופנו ולשם איזון של החומרים הדרושים לגופנו לקיים אורח חיים בריא הכולל בתוכו גם מראה רזה וחטוב.

ענף הדיאטות הפך בשנים האחרונות, לאחד מהתחומים המעסיקים את רובנו כחלק מהחיים וההתנהלות בה. אשר על כן, קמו להם יועצים, רופאים, תזונאים ואפילו מכונים ומרכזים המנסים להקנות לכל אחד ברמה האישית סוג של דיאטה שתגרום לכם להורדה במשקל ולהשגת המטרה אליה שאפתם ורציתם להגיע.

זאת ועוד לעיתים ומכורח המציאות, אנשים נאלצים לעשות דיאטות להורדה במשקל מטעמים רפואיים ולאו דווקא אסטתיים ואז הדיאטה חייבת להיות מונחית ומותאמת לצרכים של אותו אדם.

מגוון הדיאטות בעולם, עשיר ביותר והשיטות כולן מסתמכות על הקטנת מנות המזון שהורגלנו עד כה ובעיקר למקד את המזון שלנו לתזונה נכונה שתכיל ערכים כמותיים הנדרשים לגופנו ומהווים את אבן היסוד לקיומנו כמו ויטמינים, חלבונים, שומנים חיוניים ועוד. אבות המזון הללו והמינרלים שאנו מכניסים לגופנו באמצעות מזון לא בהכרח מספיקים במהלך הארוחות שאנו אוכלים. גם השילוב בין מוצרי המזון בזמן האכילה חייבים להיות בצורה משולבת נכונה על מנת שאפקט קליטת החומרים תתקבל בכמות המספקת.

לאור הדברים האמורים לעיל ולמטרות שלרובנו המטרה החשובה היא הורדה במשקל ומראה רזה, אנחנו שוכחים את ערך התזונה הנכונה של הכנסת כל המרכיבים הדרושים לגופנו. בעקבות המהפכות הטכנולוגיות בשנים האחרונות, נמצאות דרכים אחרות טבעיות לגמרי שיכולות לספק בעבורנו את אבות המזון והמינרלים הדרושים לנו בתהליך פשוט וקל על ידי שתיית מיצים טבעיים רוויי מינרלים סוכרים וויטמינים הנחוצים לנו וזאת בעזרת מסחטות מיצים. מסחטות המיצים שהתפתחו עם התפתחות הטכנולוגיה בעולם כולו, שינו את שיטת הסחיטה של המיצים ומסחיטה מהירה לסחיטה איטית. שיטת הפעולה הזו העלתה באופן כמעט מוחלט את רמת הערכים התזונתיים והאפקטיביים לגופנו. שהרי בכוס מיץ הנסחטות במסחטות הללו כאשר מרכיבי המיץ הנכונים נסחטים, תוכלו לספק לגופכם את הכמות הנדרשת ואפילו היומית לכל ערך מזון נדרש וגם אם אתם בדיאטה ומפחיתים בכמות המזון כחלק מההורדה במשקל. שתיית כוס מיץ טבעי הנסחט במסחטות שנועדו לשם כך, יאפשרו לכם לפעול במקביל הורדה במשקל תוך שמירה על הערכים התזונתיים הנדרשים לגופנו ולשמירה על אורח חיים בריא ומקיים.

468 ad

Comments are closed.