content top

עצות לנשים מלאות בזמן דיאטה בתחום הלבוש

בשנה האחרונה אנו נחשפים למהפך אמתי בתחום האופנה. דוגמניות מלאות חדרו גם הן למעוזי האופנה והן משתתפות בהצלחה רבה עם הדוגמניות הישראליות המובילות, בתצוגות אופנה רבות המיועדות לקהל הרחב. בנוסף לכך הן משתתפות בתצוגות אופנה שעורכות חברות אופנה מקומיות המייצרות קולקציות ייעודיות עבור הנשים המלאות.

נשים מלאות והאופנה הישראלית

נושא הנשים המלאות עלה לכותרות בשנים האחרונות לנוכח העובדה שמותגי אופנה ישראליים רבים מייצרים את בגדיהם עד מידה 40 ו 42 וכך אינם מאפשרים לנשים מלאות ליהנות גם הן ממותגי האופנה הללו. הרשתות החברתיות התריעו על כך והתסיסו את הציבור בנושא זה, כיוון שלא כולן הן במידות גוף 90-60-90, קיימות נשים רבות שהן מלאות יותר והאפליה הזו קוממה את כולן מאד.

נשים מלאות צעירות ומבוגרות הגיעו לחנויות האופנה בקניונים השונים וברובן הן לא מצאו פריטים התואמים את מידותיהן . לכן ומחוסר ברירה, הן נכנסו רק לחנויות ייעודיות המייצרות קולקציות לנשים מלאות. הבעיה היא שרוב החברות הללו כיוונו את דגמיהם לקהל המבוגר ביותר והצעירות נותרו אובדות עצות ומתוסכלות מאד. כשהמלתחה זקוקה לריענון, לתוספת של ביגוד לעבודה וכמובן לאירועים השונים, הבעיה היא גדולה מאד.

בעקבות הזעקה הגדולה, הרימו כמה חברות אופנה את הכפפה והחלו לייצר קולקציות עכשוויות של דגמים מובילים בבדים נעימים גם במידות גדולות יותר.

שפע המאמרים שהציף את העיתונות ואת רשתות הטלוויזיה עשו את שלהן, הנושא חלחל פנימה ועולם האופנה השמרני שדגל עד עתה בדוגמניות רזות ואפילו ברזות מדי, הבין שזה לא העולם האמתי ובפועל קיימות רזות וגם מלאות ועולם האופנה היה לוורסטילי.

בתי ספר לאופנה הרחיבו את לימודיהם גם לנושא האופנה לנשים המלאות

תחום עיצוב האופנה דרש שינוי ובתי ספר לאופנה הבינו את הבעייתיות וגם הם נרתמו לפתור את הבעיה בכמה דרכים:

  • לימודי תפירה מתמקדים כעת גם בנישת האופנה למידות גדולות, בגזרות הנחוצות, במידות, דגשים על ביגוד שמסתיר את הבטן, מכסה את הירכיים, לא עד אוהלים גדולים אלא בגדים מעוצבים ויפים התואמים את הטרנדים האופנתיים בארץ ובעולם.
  • לימודי תפירה שהתמקדו עד עתה בתפירת ביגוד בגזרות רגולריות, החלו לייעד שעות לימודים גם על הכנת ותפירת פריטים מעוצבים בסטייל עכשווי גם לנשים הללו.

המלצות ליצירת מלתחה מושלמת לנשים מלאות

  • בהתאם למידות הגוף האישיות שלך, התאימי את הפריטים הנוחים לה ביותר ושבהן את מרגישה שאת נראית במיטבך.
  • החשיבה הבסיסית אינה משתנה, המשיכי לרכוש בגדים על פי הכללים היסודיים המוכרים לך, שהצבע השחור מסתיר מיקומים מסוימים בגוף לעומת הגוונים הבהירים המבליטים אותם,
  • חשוב מאד להשקיע גם בהלבשה תחתונה איכותית כמו לדוגמה תחתונים מחמיאים, מחטב וחזיות המותאמות למידות החזה ומראות את גודלו האמתי, או לחילופין קני מיני מייזר היוצר תחושה שהחזה הוא קטן יותר.
  • חפשי את הבגדים שלך בחנויות בדים אווריריים ונעימים שתחושי בהם נוח והם לא יגרמו לך להזיע לאורך כל הקיץ.
  • בנוסף לכך, השקיעי ברכישת אקססוריז שיבלבלו קצת את הנראות השמרנית שלך ויצרו דמות נפלאה. עינדי תכשיטים כמו מחרוזות מסקרנות, ארוכות וצבעוניות, שאי תיק גדול בהדפסים צבעוניים ותנעלי מגפיים ארוכות בעונת החורף. האקססוריז הם אלה שיתנו את הטון ויהפכו את הביגוד היומי למעניין ומרתק. אוהבות השמלות ישמחו לנעול נעלי עקב גבוהים להשלמת המראה הנפלא, הן יצרו עבורך מראה גבוה ומרשים הרבה יותר .

 

הלך הרוח שמנחה אותך ביום יום

רוב הנשים המלאות שלמות עם גופן, לא מפריע להן שהן לא דקיקות, אך כן מפריע להן שאחרים מתערבים בנושא זה שהוא פרטי שלהן, מציעים להן הצעות שונות ולעיתים אף מתייחסים אליהן בצורה לא מכובדת.

קשה לעצום עיניים ולא להתייחס לכך לחלוטין, אך גייסי את כל כוחות הנפש שלך, לכי ברוח מורם, הלך הרוח שלך ביום יום אמור להיות תמיד בשמחה, ברוגע ובחשיבה חיובית.

כשאת יוצאת לשופינג, תהיי אופטימית, ברור לך מעל לכל ספק שתמצאי בגדים יפים המתאימים לגזרתך, בגוונים אופנתיים ובגזרות המחמיאות לך שמובלים על ידי בתי הספר לאופנה . אל תתייחסי לדברי הבל או לעצותיהן של המוכרות או של לקוחות בחנויות שיאמרו לך את דעתן על המידה שלך, זה ממש לא מעניינם ואין להם זכות להתערב בענייניך .

הטיפוח האישי הכולל ביקורים בעת הצורך במספרה, אצל הקוסמטיקאית ובכל מכון אחר שנראה לך הוא חלק מהותי בנראות שלך . חשוב שתקפידי לבקר בכל מקום שעושה לך טוב ומעניק לך תחושה של חיוניות. גם אם את קצת מלאה, את עדיין הכי יפה ואין שום סיבה בעולם שתשקעי עקב כך בדיכאון ולא תטפחי את עצמך.

הגוף שלך מייצג אותך ולכן קבלי אותו באהבה, קני בגדים שנראים לך נוחים ללא קשר לחשיבה של הסביבה, לכי איתם ברחוב בביטחון מלא, התמידי באימוני ספורט כך שתהיי יציבה ותלכי תמיד בהליכה נכונה .

תחיי את החיים – כמו שאת אוהבת וחושבת

דעותיהם של אחרים, אינן חשובות כלל. בצעי מה שנוח לך, לבשי את הבגדים האהובים עליך ושלדעתך הם מחמיאים לך, קחי דוגמה מהדוגמניות המלאות שבנחישותן קידמו תהליך כל כך חשוב בתפיסת העולם של חיי הזוהר, הן הגיעו ליעדים שהציבו לעצמן וכעת הן חלק אינטגרלי מכל תצוגת אופנה. תיהני כל יום, כל היום !

468 ad

Comments are closed.