content top

כיצד לעשות נכון דיאטה לפני החתונה

כל כלה מעוניינת ביום המרגש בחייה להיראות במיטבה ולהציג הופעה מרשימה מול 500 אורחים ואף יותר, ולכן כלות רבות פוצחות בדיאטה שתאפשר להם להיכנס לשמלת הכלה שנבחרה ולהיראות הכי טוב שיש. כידוע, בדיאטה אין קיצורי דרך ואין קסמים, שמירה על תזונה בריאה ומבוקרת לצד פעילות גופנית הם אלה שיביאו לתוצאות הטובות ביותר, אולם כאשר מדובר בזמן קצר יחסית ניתן למצוא קיצורי דרך, רק עליכן לדעת כי הן זמניים ולרוב התוצאות לא נשמרות אם לא מקפידים על תזונה וכושר גם לאחר החתונה. מובן שניתן להוריד קילוגרמים מעטים בזמן קצר, אך גם הם מתאימים לכלות המעוניינות לרדת במידה אחת לפחות כדי להיכנס לשמלת הכלה הצרה ולהציג גוף חטוב ויפה יותר.

להתייעץ עם דיאטנית

בכל מקרה, דיאטה טובה צריכה להיות מבוקרת ומלווה באנשי מקצוע נכונים, הרי דיאטות "כאסח" למיניהן המוצעות ברשת, או לא לאכול בכלל כלום – יוכלו להביא אותך תשושה ליום המרגש בחייך, הרי גופך זקוק לתזונה טובה ולוויטמינים ומינרליים חיוניים שיאפשרו לך לשרוד בין כל הריצות וההכנות של יום החתונה. ולכן תוכלי לפנות לדיאטנית שתתאים עבורך תפריט המותאם עבורך ומכיל את כל אבות המזון הוויטמינים להם את זקוקה כדי להשיל כמה קילוגרמים שיהוו עבורך תחושה טובה יותר ובכלל תוכלי להיכנס לשמלה בקלות ולהציג מראה מושלם.

לתכנן היטב את מידות השמלה

אם החלטת לפצוח בדיאטה ולהשיל כמה קילוגרמים, חשוב שתיידעי את מעצבת שמלות כלה שלך כדי שתוכל להתכונן לך, הרי את השמלה והתיקונים מבצעים לרוב חודשים ספורים טרם מועד החתונה. מעצבת שמלות כלה איכותית תוכל להשאיר כמה סנטימטרים בצדדים לטובת הצרת השמלה במקרה שתרדי מידה בשמלה או יותר. בכל מקרה, חשוב למדוד את השמלה טרם החתונה כדי להבטיח שהשמלה לא תהיה רופפת עליך במידה וירדת כמה קילוגרמים. חשוב לציין כי מעצבות ותופרות לקוחות זאת בחשבון, כיוון שכלות רבות יורדות במשקל טרם החתונה עקב הלחץ או כמובן אם הן החליטו במכוון לרדת במשקל.

שמירה על תזונה נכונה וביצוע פעילות אירובית

בניית תפריט אישי אצל דיאטנית מומחית לכך הוא פתרון נהדר כדי לרדת במשקל, אולם עליך להתמיד ולא לסטות מהדרך, כיוון שכל נפילה יכולה להרוס את האתגר. כמו כן, מומלץ לשלב לפחות 2-3 פעמים בשבוע פעילות גופנית כמו – אירובי, כוח וכו'. אירובי היא פעילות ספורטיבית נהדרת שתאפשר לך לשרוף שומנים ביתר קלות, ולכן תוכלי לבחור את הפעילות הרצויה כמו – ריצה על הליכון, ריצה בפארק, שימוש באליפטיקל, אופני כושר, ספינינג, חוגים שונים כדוגמת זומבה ועוד מיני פעילויות שונות שיאפשרו לך לשרוף שומנים ולהגיע לתוצאות נהדרות תוך זמן קצר יחסית. חשוב כמובן לבצע את הפעילות בהדרגה ולא להמיס על הגוף, כדי שתוכלי בין לבין לטפל גם בהכנות לחתונה.

468 ad

Comments are closed.