content top

תפריט דיאטה עם מרכיבים לשמירה על הציפורניים

הציפורניים שלנו מגלות לא מעט על הרגלי האכילה שלנו ונחשבות ברפואה המסורתית כמצפן אשר מבשר על המצב הבריאותי שלנו.  יחד עם זאת, בעזרת תפריט נכון והקפדה על תזונה מתאימה – ניתן להגיע לגזרה חטובה ולשמור על הלוק שלהם. קראו את הכתבה וגלו כיצד…

קרניבורים? העדיפו עוף

צריכה קבועה של חלבון היא מרכיב מרכזי בכל תפריט דיאטטי אשר שומר על בריאות העור והציפורניים שלכם. לכן, אנו ממליצים לכם לאכול עוף ולהימנע מבשר אדום. כך, תוכלו להעניק לגופכם פרוטאין באיכות גבוהה – בלי להוסיף שומנים מיותרים. מתנזרים מעוף ובשר? יש אלטרנטיבה בדמות ביצים ועליהם נפרט בסעיף הבא.

הוסיפו ביצים לתפריט שלכם

בדומה לעוף – גם הביצים מהוות מקור איכותי לחלבון ומומלץ להוסיף אותן לתפריט. ניתן להתחיל כל ארוחת בוקר עם ביצת עין או חביתה ולהיות בטוחים שאתם מעניקים לציפורניים שלכם את אבות המזון האולטימטיביים. שימו לב שאתם לא מרבים בצריכה של שמן בזמן הטיגון של הביצים ובחרו שמן איכותי כגון שמן קנולה לטובת תהליך הטיגון.

בחרו את הפירות שלכם בתבונה

השתדלו לאכול פירות מסוגים שונים בדרך לציפורניים חזקות וגוף נקי מרעלים. העדיפו בננות אשר פשוט מלאות באשלגן ועוזרות לגוף לשקם את עצמו ואוכמניות אשר ידועות בנוגדי החמצון  הרבים. זה לא אומר שלא תעברו טיפול בפטרת ציפורניים ברגליים בימי חייכם אולם מדובר בדרך טבעית ובטוחה למנוע מגוון של דלקות בעור ובציפורניים.

שתו בירה – זה טוב לציפורניים

כן, על אף שזה אולי נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי – הלתת והשיבולת שבבירה תורמות לגדילה תקינה של הציפורניים. שימו לב שבירה גם עשירה בקלוריות ולכן עדיף שתשתו אותה אחרי אימון גופני, כדרך להחזיר לגופכם את הקלוריות ששרפתם. הקפידו גם על שתייה מתונה ואל תעברו את המינון של בקבוק אחד ביום.

הוסיפו ויטמין C ותהיו בריאים יותר

כולנו יודעים שוויטמינים מסוימים עוזרים לגופינו להתמודד עם מחלות שונות, אולם רק חלקנו מודעים לעובדה שהם תורמים גם לבריאות ולמראה של הציפורניים. לכן, בדקו אם חסר לכם ויטמין C והוסיפו אותו כתוסף תזונה באישור הרופא או על ידי צריכה קבועה של ירקות אשר עשירים בו. שדרגו את הסלט שלכם עם מעט פלפל אדום ותוכלו לדעת שאתם בדרך הנכונה.

שדרגו את הלאנצ' עם סלמון 

לא לחינם בשנים האחרונות הסלמון הפך לחביב התזונאים והמטפלים בתזונה האינטגרטיבית. העובדה שהוא מכיל כמויות נכבדות של אומגה 3 ( שומן אשר הגוף שלנו לא יכול לייצר לבד ואשר הכרחי לפעילות תקינה)  – גורמת לו להיות בגדר כוכב בכל דיאטה ים תיכונית עדכנית. אז שדרגו את הלאנצ' שלכם עם סלמון ותראו לבד כיצד הוא עוזר לכם לשדרג את הלוק של הציפורניים. ולא רק אותן.

468 ad

Comments are closed.