content top

מאמן כושר אישי – תועלות ויתרונות

אימון לצד מאמן כושר אישי זוהי תופעה, אשר תפסה תאוצה משמעותית בשנים האחרונות, והפכה מאופנה חולפת למגמה תרבותית הודות לעלייה במודעות העצמית, לעלייה ברמת התחלואה, לעלייה בכל ההיבט הבריאותי וכמובן גם במישור האסתטי והיופי. ניתן להבחין בגל עליה בכל המדיות האפשריות: פרסומות בריאותיות בטלוויזיה, קמפיינים בשלטי חוצות והרבה פרסומים באינטרנט על כל הנושא של כושר והבריאות.

בכתבה הבאה, אני הולך לפרט על כל הנושא של אימון כושר אישי והיתרונות שהוא מציע בצורה פרטנית במטרה להעלות אצלכם הקוראים את המודעות לכל הנושא הזה.

מאמן כושר אישי – היתרונות

זריקת מרץ – להתאמן עם מאמן כושר אישי או מאמנת אישית זאת חוויה מושלמת שקשה לתארה במילים וחובה להתנסות בה בפועל. כשאני אומר זריקת מרץ אני מתכוון שגם כאשר אתם חסרי חשק לעשות אימון או חסרי מוטיבציה לצאת מהבית ואפילו אם כואב לכם הראש או לא ישנתם טוב בלילה, הם יגיעו עד לפתח ביתכם עם הציוד המקצועי הדרוש מלאי חיוך ומוטיבציה והם יעשו את המקסימום כדי לגרום לכם לחייך ולהתעודד.

חיסכון עצום בכסף – אם אתם מתאמנים עם מאמנת אישי מיומנת או עם מאמן אישי מיומן אתם תחסכו הרבה כסף מכיסכם. הנה הרציונל: אתם משלמים בפועל רק עבור אימון כושר שאתם עושים, דהיינו במידה ולא יצא לכם להתאמן אתם לא תשלמו מאומה וכמובן אתם לא צריכים לחשוש מדמי רישום חד פעמיים.

יחס אישי מעבר למצופה – המטרה להעניק לכל לקוח את התחושה שהוא מקבל שירות מעבר למצופה, הדבר בא לידי ביטוי בכמה מישורים: יחס אדיב ומקצועי כלפי הלקוח, אוזן קשבת כל הזמן, טיפוח הקשר עם הלקוחות, טלפונים על בסיס יומי, הודעות טקסט, להכיר את תחביביו, תכונותיו וכמובן נתינת טיפים בנוגע לאכילה נכונה ומאוזנת למען ניהול אורח חיים בריא. המטרה להפוך את הלקוח למרוצה ולשגרירי מותג מוצלח, זאת להבדיל מהרבה מסגרות כושר מסחריות ועצומות בהן אותו לקוח הוא רק עוד "מספר".

תכנית אימונים והצבת יעדים – לכל לקוח נתפרת חליפת אימונים אופטימלית לפי הצרכים והרצונות של כל לקוח. הדבר בה לידי ביטוי בתרגילים שהלקוח אוהב, בזמן האידיאלי מבחינת הלקוח, וכמובן לכל לקוח מוצבים יעדים פרופורציונאליים כדי להציב אותו במסגרת הולמת וכמובן שיגשים אותם.

מה זה אימון כושר אישי?

אימון כושר אישי זוהי פעילות גופנית המתקיימת בקונסטלציה של אחד על אחד כלומר אותו מתאמן נמצא מול המאמן, וזה מדריך אותו ומדגים לו תרגילים מקצועיים בהתאם למטרותיו של הלקוח. הזמן הסטנדרטי לכל אימון הוא במשך שעה אחת הכוללת בתוכה: אימונים לחיזוק השרירים בעזרת משקולות או גומיות, אימונים לשיפור הקואורדינציה, אימונים לשיפור סיבולת לב ריאה כמו ריצה או קפיצה על חבל ובמקביל מוענקים טיפים בריאים בכל הנושא התזונתי. האימונים מתקיימים בהתאם לבקשת הלקוח: אימון יכול להתקיים על גג הבניין, בחצר הבית, בפארק הירוק ואפילו בים המרגיע. הלקוח צריך לדאוג למגבת ולבקבוק מים ואילו אותו מדריך או מדריכה דואגים ליתר הציוד כגון: מוזיקה, סטופר, מזרן, דלגית, רצועות TRX, משקולות חדשניות ועוד הרבה הפתעות.

468 ad

Comments are closed.