content top

דיאטנית קלינית – האישה שיכולה לעשות עבורנו את ההבדל

כמעט כולנו ניסינו כל דיאטה אפשרית, כמעט כולנו אמרנו לעצמנו שהנה מצאנו את השיטה הנכונה וכמעט כולנו היינו בטוחים שאחרי שהגענו למשקל הרצוי אפשר לחזור להרגלים הישנים וטעינו בגדול. דיאטנית קלינית היא למעשה חבל ההצלה שלנו ברגעים הקשים, יש לנו ליווי צמוד לאורך כל הדרך וגם אחרי שהגענו למשקל הרצוי יש מי שמקפיד ביחד איתנו שנישאר בו ולא נחזור למשקל שלפני.

דיאטנית קלינית – לשנות את אורח החיים

המילה דיאטה היא מילה קצת מפחידה, אפילו מאוד מפחידה אם שואלים חלק מהאנשים והנשים שניסו את שלל סוגיה בעבר. המטרה העיקרית בדיאטה היא לא להוריד קילוגרמים רבים ולהגיע למשקל הרצוי אלא לשנות את כל התפיסה שלנו לגבי אוכל ותפריט מאוזן. דיאטנית קלינית תוכל לעזור לכם לשנות את אורח החיים לו הורגלתם עד כה, אותו אורח חיים שבאשמתו הגעתם למצב שאתם שוקלים יותר ממה שרציתם. שינוי אורח חיים הוא תהליך, מדובר בתהליך לא פשוט הכולל עליות וירידות אבל חשוב להבין שכאשר מתחילים בתהליך הוא למעשה תהליך לכל החיים.

דיאטנית קלינית – ההצלחה התמידית על פני התענוג הרגעי

כולנו מכירים את הרגע הזה שאנחנו כבר מספר שבועות מתמודדים בצורה מצוינת עם הדיאטה החדשה, הצלחנו להשיל ממשקלנו כמות לא מבוטלת של קילוגרמים מיותרים ואז מגיע האירוע המשפחתי או החג התורן והורס לנו את התכניות. מותר לחטוא לפעמים בעוגה או בפיצה אבל חשוב לשמור שכל נפילה כזו תישאר בגדר נפילה חד פעמית אחרת היא עשויה למוטט את המגדל אותו בנינו בעבודה קשה. אם וכאשר החשק לאכול מאכל שומני או מלא בסוכר מגיע פעם בכמה שבועות אז מומלץ לאכול כדי לא ליצור חשקים מיותרים אבל אם מדובר בפיתוי יום יומי עליכם לזכור שהתוצאה הסופית והאושר התמידי עולים בעשרות מונים על התענוג הרגעי והכייף הנמשך כמה שניות.

דיאטנית קלינית מומלצת – ההצלחה מתחילה בכם

אז נכון שיש מי שהולך איתכם יד ביד בתהליך ההרזייה ונכון שאתם כבר לא לבד במלחמה נגד המשקל אבל גם דיאטנית קלינית מומלצת שתהיה הטובה ביותר בעולם לא תוכל לעזור לכם אם אתם לא תעזרו לעצמכם. השינוי מתחיל קודם כל בכם, דיאטנית קלינית תסייע לכם בכל שאלה ובכל בעיה אבל התחלת התהליך והצלחתו תלויה קודם כל בכם. אחד התפקידים של דיאטנית קלינית הוא גם לעזור לכם לשנות את דרך המחשבה ואת ההרגלים הישנים, אבל הצלחה שלה פירושה הצלחה שלכם ורק ברגע שאתם תחליטו שאתם מתחילים בתהליך אז הוא אכן יתחיל ותוכלו לקבל עזרה מהגורמים שמסביבכם. אנחנו מתמודדים מול לא מעט מלחמות בחיינו: בעבודה, בלימודים, בבית, מול הילדים, בכביש ולמעשה בכל מקום ובכל זמן. המלחמה נגד ההשמנה והקילוגרמים המיותרים היא אחת המלחמות היחידות שמלוות אותנו בכל רגע, אם יש לכם דיאטנית קלינית מומלצת היא יכולה להיות הדרך שלכם להצליח במשימה הזו.

468 ad

Comments are closed.