content top

הקפדה על דיאטה גם בארוחה של מסעדה איטלקית

פעמים רבות אנו נקרעים בין שני כוחות מנוגדים שמושכים אותנו. הכוח האחד הוא הדיאטה החדשה שהתחלנו, הדיאטה שאמורה לשמור אותנו בגזרה הנכונה לנו, לעזור לנו להוריד כמה קילוגרמים מיותרים, הדיאטה שתעזור לנו להיראות בדיוק כמו שאנחנו רוצים. הכוח השני המושך אותנו הוא האהבה לאכול איכותי ומשובח, אותו ניתן לפגוש בקלות רבה בכל מסעדה איטלקית. המאמר הבא מראה שלא כל ארוחה בתוך מסעדה איטלקית צריכה להיות הרסנית לדיאטה שלנו, ושיש בכל מסעדה שכזו שפע של מנות בריאות, טריות, טעימות ונהדרות, שיכולות להשתלב עם כל דיאטה. בסוף המאמר הוספנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לשמור על הדיאטה בביקור הבא שלכם במסעדה האיטלקית האהובה עליכם.

ארוחה בכל מסעדה איטלקית לא חייבת להיות מלאת שומן

המטבח האיטלקי הינו מטבח מגוון ביותר, מטבח ובו מאכלים מגוונים מכל הצורות והמינים, בכל סוגי התוספות ואפשרויות ההכנה. המטבח האיטלקי, שהוא מטבח ים תיכוני במהותו, מתאפיין בשימוש רחב ביותר בירקות, בשמן זית ובחומרים בריאים מהמטבח הים תיכוני. זה נכון שמנות רבות עושות שימוש רחב ביותר בשמנים, ועל אף היותו של שמן הזית שמן בריא יחסית לשמנים האחרים, צריכה שלו במינונים גבוהים יכולה להיות הרסנית לכל דיאטה. לפני שאתם מזמינים את המנה הבאה שלכם, כל שעליכם לעשות כדי להימנע משבירה של הדיאטה היא לבקש מהמלצר שלכם (שבכל מסעדה איטקית הם יקפידו למלא את הבקשה שלכם בדיוק רב) שיבקש מהטבחים לעשות שימוש בכמות קטנה ככל האפשר של שמנים במנה שהזמנתם.

מטבח נהדר של סלטים ושימוש בחומרים בריאים

במידה ואתם מתעקשים על תפריט נמוך בקלוריות, הבחירה הטבעית שלכם בעת ביקור בכל מסעדה איטלקית היא בחירה של מנה מתפריט הסלטים של המסעדה. כל מסעדה איטלקית שמכבדת את עצמה תגיש את אחת מיצירות המופת שלה בתחום הסלטים, העשוים מירקות טריים, שימוש בהרבה ירוקים, וכמובן תיבול עונתי לבחירת הסועד. כשאתם מזמינים את הסלט שלכם, שימו לב לא להסוות אותו כמאכל דיאטתי ובעצם לצרוך כמות גדולה של שומן דרך הרוטב המגיע עם הסלט שלכם. כשאתם מזמינים סלט, פשוט אכלו את הסלט, ללא יותר מדי שמן זית, וגם ללא יותר מדי מלחים, ככה שהויטמינים והחומרים התזונתיים האחרים שבירקות שלכם יספגו בצורה הטובה ביותר בגופכם.

להימנע מהקינוחים, המטוגנים והשומניים

הסכנה הגדולה ביותר למבקרים בכל מסעדה איטלקית בעת דיאטה דלה בקלוריות היא הקינוחים. מרביתו של המטבח האיטלקי אינו מלא בחומרים שומניים שעלולים לסכן את הדיאטה שלכם, הסכנה האמיתית היא במטבח האיטלקי. לאחר כל ארוחה טובה, יחד עם קפה אספרסו איטלקי משובח, תוכלו לבחור את כל אחת מהמנות החלביות שמגיעות לקינוח עם הארוחה שהזמנתם. לאחר ארוחה טובה בכל מסעדה איטלקית, מחכות לכם עוגות עשירות בקרמים, עוגיות טעימות שמלוות את החגיגה, וכמובן משקאות עתירי סוכר להמתיק את החגיגה. כאשר אתם מבקרים במסעדה האיטלקית האהובה עליכם, ובכל זאת מעוניינים לשמור על הגזרה, ההמלצה החמה ביותר היא לשתות את הקפה של אחרי הארוחה בליווי עוגיה פשוטה, ללא קינוחים ראותניים שעלולים לסכן את הדיאטה שלכם. מסעדות איטלקיות רבות מגישות עוגיות גרנולה, ועוגיות בריאות טבעוניות וצמחוניות אחרות המותאמות לאנשים ששומרים על דיאטה, לאנשים עם רגישויות מסוימות, ולאנשים שמעוניינים לאכול את הקינוח שלהם בצורה בריאה, בצורה שלא תסכן את הדיאטה שלהם. בנוסף, חשוב להימנע במהלך הארוחה ממאכלים שומניים, וכמובן ממאכלים מטוגנים למיניהם, שאינם נפוצים במטבח האיטלקי, אך יכולים להופיע בתפריט של המסעדה אליה אתם הולכים.

המאמר בחסות אתר מסעדות http://www.2eat.co.il/

468 ad

Comments are closed.