content top

למה חשוב לאכול בריא לאחר ניתוח בריאטרי?

עומדים לעבור ניתוח בריאטרי פרטי בקרוב? חשוב שתדעו כי ההכנה לניתוח היא לא רק הכנה בתקופה של לפני הניתוח, בה עליכם להקפיד על תזונה מאוזנת ונכונה בהתאם להמלצות הרופא שלכם, או כל הנחיה אחרת, אלא גם אחרי הניתוח.

החלמה מניתוח בריאטרי היא לא תמיד פשוטה, אך אתם יכולים לקצר את תקופת ההחלמה ולהפוך אותה להרבה יותר קלה אם רק תקפידו על הנחיות ברורות אשר רלוונטיות לתקופה שאחרי הניתוח. זכרו עוד לפני הניתוח עליכם להבין מה נדרש מכם לבצע בתקופת ההחלמה, אם זה שמירה על תזונה מאוזנת ונכונה, דיאטה מיוחדת הרלוונטית לניתוח שאותו אתם עוברים או הימנעות מסוגי מזון כאלו ואחרים, פעילות גופנית קלה, שטיפה של אזור הניתוח ועוד.

הכינו את עצמכם מראש

בדיוק כפי שאתם שואלים את הרופא על הניתוח עצמו, מה יקרה במהלך הניתוח, מהן תופעות הלוואי האפשריות ועוד שאלות ובקשות על מידע נוסף, אל תשכחו לשאול על התקופה שאחרי הניתוח. באופן טבעי, החששות מהניתוח עצמו ממלאות את כל מי שעומד לעבור ניתוח בריאטרי פרטי, ולכן רבים מהם שוכחים לשאול בכלל על התקופה שאחרי הניתוח – מה עליהם לעשות אחרי הניתוח, כיצד להחלים ממנו בקלות רבה יותר וכמובן, כיצד להפוך את ההצלחה של הניתוח לגדולה יותר בכך שבאמת יראו את התוצאות שלו ואת ההרזיה שלהם בעקבות הניתוח.

זכרו – ידע הוא כוח. ככל שתדעו יותר על התקופה של אחרי הניתוח, כך תוכלו להגדיל את סיכויי ההצלחה שלו וליהנות מהתוצאות עליהן חלמתם כל הזמן.

לפתוח דף חדש עבור הגוף שלכם

ניתוח בריאטרי פרטי הוא למעשה ניתוח אשר המטרה שלו הינה טיפול בהשמנת יתר, הרזיה ואורח חיים בריא ונכון יותר. לאחר שאתם עוברים ניתוח בריאטרי יש לכם אפשרות לפתוח דף חדש עבור הגוף שלכם. חשוב לזכור כי ההרזיה לא תקרה בכל מצב, ואם לא תשמרו על תזונה נכונה ואורח חיים בריא תעלו מחדש את כל המשקל שתורידו בעקבות הניתוח.

לכן, אם אתם רוצים לפתוח דף חדש עבור הגוף שלכם, לאפשר לגוף שלכם לזכות באורח חיים בריא וטוב יותר, להרזות באמת כמו שאתם רוצים ולשמור על המשקל החדש ועל מראה הגוף שלכם, תזונה נכונה היא המפתח לכך.

בניגוד לקיבה שכבר התרחבה בעקבות אכילה מופרזת ולא בריאה, ולכן משדרת לנו רעב תמידי, לאחר ניתוח בריאטרי פרטי הקיבה קטנה יותר ולכן אם תקפידו להזין את הקיבה שלכם במזון בריא, במנות מדודות ועל פי תכנית תזונה המותאמת במיוחד עבורכם על ידי מומחים בתחום, תוכלו ליהנות מהרזיה בריאה, מראה גוף חטוב ומרשים וכמובן, לשמור על התוצאות של הניתוח ועל התוצאות החיצוניות של הגוף שלכם למשך זמן רב.

468 ad

Comments are closed.