content top

על בשר, תזונה וקייטרינג בשרי לאירועים

בשנים האחרונות נערכים יותר ויותר מחקרים מעמיקים בנושאי תזונה שעוזרים להפריך מיתוסים על אכילה של מזונות מסוימים, ובכך לאפשר לנו לתכנן תפריט בריא. כפי שאנו יודעים, לתזונה יש השפעה מכרעת על המצב הגופני והנפשי שלנו, כאשר חסרים תזונתיים מובילים לבעיות פיזיות וגם מנטליות שעלולות להשפיע עלינו במהלך חיינו. לכן, זה חשוב מאין כמוהו לקבל את כל הרכיבים התזונתיים שגופנו זקוק להם ובכמויות הנכונות, כמו אלו שניתן להשיג מבשר. אכילה של המזון הזה במידה נכונה יכולה לתרום לבריאותכם באופן ניכר ובכך לאפשר לכם ליהנות מבריאות איתנה במהלך השנים.

אכילת בשר כחלק מתזונה בריאה

אכילת כמויות גדולות של בשר אדום עלולה לגרום לבעיות בריאות הנוגעות ללב וכלי הדם, אך אכילה מתונה שלו יכולה לתרום רבות לגופכם. בראש ובראשונה, הבקר שגדל ונאכל בישראל מכיל כמויות קטנות יחסית של שומן (3%-4%), וכן כמויות כולסטרול מזעריות יחסית לבקר שגדל מחוץ לישראל.

למרות שיש סטיגמה שלילית על שומן וכולסטרול, אלו שני רכיבים חיוניים שגופנו זקוק להם בשביל בניית הורמונים וחלקיקים חיוניים אחרים שבונים אותו. אותו שומן מסייע לספוג ויטמינים ומינרלים ממאכלים אחרים, מהווה מקור לאנרגיה רבה, משתתף בהעברת מסרים בין תאים ומשתתף בתהליכים חשובים רבים. לכן, צריכה של בשר בקר שגדל בישראל אם זה באירועים בהם מוגש קייטרינג בשרי ואם זה באופן פרטי בביתכם, יכולה לתרום לבריאותכם במידה ניכרת על ידי בנייה של אותם חלקיקים חיוניים שמשתתפים באינספור תהליכים בגוף.

מלבד זאת, בבשר יש רכיבים חיוניים אחרים שאנו צריכים על בסיס יומי, כמו חלבונים שמשתתפים בכל תהליך חיוני בגוף ועוזרים לשמור על תחושת שובע, אבץ שחיוני לבניית רקמות ושמירה על חוזק הציפורניים והשיער, וכן ברזל שמשתתף בהסעת כדוריות דם אדומות ואספקת חמצן לרקמות הגוף.

אז כמה בשר כדאי לצרוך?

הכמות היומית המומלצת של בשר היא 100 גרם ביום, כך שאתם יכולים ליהנות מהמאכל האהוב הזה על בסיס יומי בלי לחשוש, בין שתאכלו בשר בביתכם או תיהנו במסיבה בה מגישים קייטרינג בשרי עם מנות מסוגים שונים. את מנות הבשר השונות תוכלו לאכול כשהן צלויות על הגריל או בתנור, כבושות בצורות שונות או קציצות ומאכלים שונים על בסיס בשר טחון או מבושל.

מנות בשר שונות יכניסו לגופכם רכיבים חיוניים בצורה טעימה במיוחד, כך שהוא יוכל לתפקד בצורה תקינה בלי שתרגישו עייפים, חלשים או רעבים. עם צלייה עדינה שכוללת מעט שמן מוסף, תוכלו ליהנות ממנות בשר טעימות במיוחד שיטעינו את גופכם ברכיבים חיוניים ויעזרו לכם לשמור את בריאות איתנה.

למרות שישנן סטיגמות רבות על בשר ושומן, כיום ידוע שלא ניתן לוותר על הרכיבים הללו בשל התכולה הגבוהה של רכיבים חיוניים שיש בהם. באמצעות אכילת מנת בשר בכל יום, תוכלו לשמור על נפש בריאה בגוף בריא ובכך לחזק את גופכם בעזרת תזונה וללא צורך בתרופות או תוספי מזון.

468 ad

Comments are closed.