content top

משרד הפרסום אקסקטיב מרקטינג חושף כיצד מנהלים מותג ברשת

כל דבר יכול להפוך למותג ברשת, אם רק מנהלים את זה נכון. כן, אפילו דיאטה, שמתקשרת בדרך כלל לסגנון חיים, בריאות ותזונה, אפשר להפוך למותג. אם יש לכם נוכחות דיגיטלית או שאתם רוצים נכס דיגיטלי ואתר חזק, משרד הפרסום אקסקטיב מרקטינג חושף איך באמת צריך לנהל מותג ברשת. 

ניהול המותג חייב להיות עקבי  

מותג זה לא אופנה שהיום נוטה לכאן ומחר נוטה לשם. בניית מותג זו עבודה רצינית וחשובה ואחרי שמבססים מותג, קיים עיקרון מאוד חשוב. אקסקטיב מרקטינג מסבירים שהדבר הבסיסי ביותר בניהול של מותג שמשיקים ברשת הוא עקביות. המסרים של המותג חייבים להיות עקביים. אנשים לא מעריכים חוסר עקביות ויותר מזה, הם מייחסים לכך גם חוסר יושר ואי אמינות. חשוב להבין שאפשר לבצע מיתוג מחדש מדי פעם, אבל רק אם יש לזה הצדקה. לאחר מכן, עדיין צריך לשמור על עקביות במסר, בצורה ובתוכן. 

איך למתג באמצעות סרטונים 

כלי מאוד חזק לניהול מיתוג ברשת מתבצע באמצעות סרטונים. אם התקציב של העסק יחסית קטן, אפשר לצלם סרטונים באופן עצמאי. לבעלי תקציב יותר משמעותי, אפשר להיעזר בשירות של חברות להפקות סרטוני תדמית. על כל פנים, בכל סרטון צריך להביא לידי ביטוי משהו מהמותג. לדוגמא, הכנסת הלוגו לתוך פתיח. חשוב מאוד לבצע אזכור ערכי המותג והערכים המובילים עבור בעל החברה, תוך הדגשת החשיבות ללקוחות. 

איזכור המותג בהקשרים חיוביים ומומחיות 

דרך חיונית נוספת לניהול המותג היא שילובו בהקשרים הנכונים. את המותג צריך להרחיק מכל מיני מחלוקות ומכל מיני היבטים שעלולים לשפוך עליו אור לא ראוי. את המותג יש לשאוף לתזכר בהקשרים חיוביים או במידת האפשר עם הקשרים של מומחיות. כך לדוגמא דיאטנית שרוצה להפוך את עצמה למותג תעלה מאמרים שבהם היא מסבירה על תזונה נכונה. חברת טונה שרוצה למתג את עצמה ברשת, תפרט על הערכים התזונתיים של המותג ותציג תועלות כגון מתכונים איכותיים.

ניהול מותג בפלטפורמות מתאימות 

אחר שסימנו וי על עקביות, סרטונים ומיתוג עם מומחיות, אקסקטיב מרקטינג מסבירים שניהול של מותג ברשת צריך להתבצע בכל מיני פלטפורמות במקביל. בדרך כלל לא מספיק למתג רק את האתר העסקי. את המיתוג צריך להוביל גם בדף עסקי בפייסבוק ולפעול גם ברשתות חברתיות אחרות. אם מקיימים שיתופי פעולה ברשת, ראוי לנהל את המיתוג ואת האופן שבו אתם מוצגים, גם באתרים אחרים. בדפי נחיתה, באתרים עסקיים, ברשתות חברתיות, ביו טיוב, בראיונות מוקלטים או מצולמים שמעלים לרשת, בכל אלה צריך להפיץ מסרים שהולמים את המיתוג הראוי. אגב, מאוד נכון לאפיין את העסק ואת הלקוחות, על מנת לדעת באילו זירות כדאי לנהל את המיתוג במסגרת ניהול משאבים. לדוגמא, אתרים שקשורים לאיכות חיים וסטייל חשוב למתג לא רק בפייסבוק אלא עם דגש על אינסטגרם. 

 

468 ad

Comments are closed.