content top

דיאטה ביום העצמאות

הכיף בפיקניקים והמנגלים כבר התחילו, קל מאד לשבור את הדיאטה במצב הזה. אז אם את או אתה מתכוונים להיות חלק מן החגיגה, דיאטה ושמירתה זו בעיה. איך בכל זאת אפשר לא לסטות מן התוכנית של ההרזיה וליהנות מן האכילה? הנה מספר טיפים שיעזרו לכם להצליח לשמור על דיאטה נכונה, גם ביום העצמאות וגם באירועים מפתים אחרים.

דבר ראשון, שתו הרבה מאוד מים. מים במקום משקאות קלים אחרים מהווים דיאטה בטוחה. כמו שאתם בוודאי יודעים במשקאות קלים בדרך כלל יש  המון קלוריות. מכיוון שאנחנו רוצים להתמיד בדרך ובבחירה שלנו לאורח חיים בריא ולהגיע למטרה, לא ניפול במלכודת של שתיית משקאות קלים ונוסיף הרבה קלוריות שיהיה לנו קשה להוריד אחר כך. כל פעם שאנחנו צמאים פשוט נשתה מים. גם בריא וגם מרווה.

טיפ שני, ביום העצמאות בדרך כלל "עושים על האש". יש המון סוגי בשר. כמו שבטח אתם יודעים, נקניקיות מאוד משמינות וממש לא בריאות – אז הגבילו את צריכת הנקניקיות שלכם לאחת בלבד. דיאטה מכבדים אם נקניקיה אחת בלבד אוכלים. בנוסף, אתם יכולים להביא אתכם במקום נקניקיות רגילות מעוף, נקניקיות צמחוניות. באופן זה במקום להכניס לגופכם מאה ושלושים קלוריות כשאתם אוכלים את הנקניקייה הרגילה, תאכלו את הנקניקייה הצמחונית מטופו ותצרכו רק שלושים קלוריות. או לחלופין, תוכלו לאכול ארבע נקניקיות צמחוניות. בדרך כלל, דיאטה ונקניקיות לא הולכים טוב ביחד, כך שבסופו של דבר אפשר לוותר על הנקניקיות לחלוטין וכך להיות יותר בריאים.

מכשול נוסף שאפשר להתגבר עליו הוא הבשר, הסטייקים והצלעות. הידעתם שצלעות במנגל מכילות בערך אלף וחמש מאות קלוריות ויותר משישים וחמישה גרם של שומן למנה? זה יחריב לכם את הדיאטה. אז מה עושים? לא בוחרים בבשר אדום. כך גם נמנעים מלסתום לעצמכם את העורקים. ישנן חלופות הרבה יותר בריאות. אפשר להחליט שאוכלים רק שוק של עוף אחת, או לחלופין רק חתיכת שניצל אחת. הדרך הבטוחה ביותר לא לחרוג מהדיאטה היא להימנע ממוצרי מבשר או עוף לחלוטין.  אפשר להביא המבורגרים צמחונים ולאכול אותם.  גם כיף וגם בריא. רק לשם השוואה המבורגר מן החי מכיל בין חמש מאות לשבע מאות קלוריות, בעוד המבורגר צמחי מכיל כמאה קלוריות בלבד.

דיאטה ביום העצמאות – הצלחת היא הגבול

ביום העצמאות, במנגל, מכשול גדול נוסף הוא שאין גבול ברור לכמה אנחנו אוכלים. כדי שיהיה לנו ברור יותר, אפשר להחליט שממלאים צלחת אחת בלבד עם מנה בשרית אחת, כמובן עם עדיפות גבוהה לתחליפי בשר מטופו או חלופות צמחיות אחרות, והתוספות כגון אורז, תפוחי אדמה וסלטים. כלומר החלק של המנה העיקרית  יוגבל לצלחת אחת בלבד. כמו שראינו האויב הגדול שלנו הוא מוצרי הבשר על האש. הבנו שאם נביא חלופות מן הצומח, נצרוך הרבה פחות קלוריות. לא נגביל בכמויות את סלטי הירקות הטריים, הפירות טריים כגון: אבטיח או מלון וזאת משום שהם מכילים קלוריות מועטות בלבד. כך נוכל להמשיך ולנשנש ירקות, סלטי ירקות טריים ופירות ולשתות מים. באופן זה נזכה ליהנות מחוויית האכילה עם כולם. אך לא נצרוך המון קלוריות, נשמור על הדיאטה שלנו ובנוסף ונצא עם הרגשה טובה.

טיפ אחרון חביב להנאה מן המנגל ביום העצמאות הוא  להביא את האוכל שלנו, חלופות בשר, כגון נקניקיות והמבורגרים מן הצומח, סלטים עם רוטב דל שומן, פירות וירקות. באופן זה נוכל לזלול, ליהנות, ולשמור על הדיאטה.

468 ad

Comments are closed.